نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. اسفند 1399 - 9:06   |   کد مطلب: 29400
حسین فارسی گفت: منع تردد ساعت ۹ شب همچنان برقرار است و کسبه و بازاریان نیز راس ساعت ۸.۳۰ دقیقه شب نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نمایند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی در  جلسه ستاد شهرستانی کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به افزایش شمار مبتلایان بیماری کرونا در شهرستان ملایر افزود: متاسفانه و بنابر استانداردهای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، ملایر پس از یک هفته جای گیری در جمع شهرهای با وضعیت آبی، به علت کاهش اجرای پروتکل ها و افزایش شمار تجمعات خطرناک، مجددا در وضعیت زرد اپیدمی بیماری کرونا قرار گرفت.

وی بابیان با اشاره به  بازگشت مجدد محدودیت های متناسب این شرایط زد کرونایی در ملایر تصریح کرد: ملایر  در مسیر عبور و مرور هموطنان خوزستانی است  و با توجه به شرایط این استان  در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد  همشهریان  پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر  با اشاره به تشدید بازرسی ها در شهرستان بیان کرد: هیچ گونه تعطیلی کسبه، اصناف و بازاریان تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

وی با بیان این ورود پلاکهای غیر بومی  خصوصا پلاک های استان خوزستان به شهرستان ممنوع است؛ عنوان کرد:  منع تردد ساعت ۹ شب  همچنان برقرار است و کسبه و بازاریان نیز راس ساعت ۸.۳۰ دقیقه شب نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نمایند.

فارسی با اشاره به  خطرات خیز مجدد بیماری رکرونا تاکید کرد:  از عموم مردم شریف و فرهنگ مدار ملایر درخواست می شود با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات پر خطر به عبور مجموعه شهرستان از این وضعیت کمک کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار