فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

4. اسفند 1399 - 8:47   |   کد مطلب: 29396
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگيري 6 سارق حرفه اي و کشف 11 فقره سرقت در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري 6 سارق حرفه اي و کشف 11 فقره سرقت توسط مامورين کلانتري 12 پاسداران خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگي اظهار کرد: بدنبال اجراي  طرح مبارزه با سارقان و اعزام گشت هاي هدفمند با انجام کار اطلاعاتي دقيق اچهار مرحله عمليات ضربتي توسط مامورين اين يگان انجام شد.

وی افزود : در همين ارتباط مخفيگاه يک نفر سارق حرفه اي و سابقه دار آهن آلات (پل هاي فلزي) شناسائي و سارق به همراه 300 کيلو گرم آهن آلات مسروقه به ارزش 40 میلیون ريال توسط مامورين دستگير شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در ادامه اجراي اين طرح يک نفر سارق  اماکن خصوصي در حين سرقت دستگير و در بازجوئي از نامبرده به تعداد 4 فقره سرقت اعتراف کرد که در بررسي صورت گرفته مشخص شد اين سارق سابقه دار و داراي 5 فقره سابقه سرقت بوده است.

وی گفت:  همچنين در ادامه اجراي اين طرح مخفيگاه دو نفر سارق اماکن عمومي و دولتي شناسائي و در يک عمليات ضربتي توسط مامورين اين يگان دستگير که در بازرسي از مخفيگاه متهم مقدار 100 کيلو گرم آهن آلات کار کرده به ارزش 100 ميليون ريال کشف و در بازجوئي فني و تخصصي به تعداد چهار فقره سرقت از اماکن عمومي اعتراف کرد .

سلگیدر تشريح ساير جزئيات و توفيقات ديگر اين طرح ، بيان داشت : همچنين مامورين اين يگان در حين گشت زني در نقاط مورد نظر با هوشمندي لازم ، تعداد دو سارق را در حين سرقت يک دستگاه خودروي سواري پژو که پلاک اين خودرو را دستکاري کرده بودند  ، دستگير  و در بازرسي اوليه از خودرو مقدار 25 سانت مواد مخدر از  نوع صنعتي هروئين و يک جام پايپ به همراه اموال مسروقه شامل دو عدد چشمي دوربين  ، يک عدد تابلوي آهني کنار جاده اي ، يک جفت آينه خودرو ، پلاک سيني خودرو ، يک دستگاه تبلت ،  باند خودرو ، آچار آلات و پاور بانک  به ارزش 250 میلیون ريال کشف که در ادامه با استعلام  صورت گرفته مشخص شد هر سارق داراي سه فقره سابقه سرقت قبلي است و در بازجوئي فني و تخصصي اين سارقان به تعداد دو فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
فرمانده ملاير در پايان ضمن تقدير از حمايت دستگاه قضائي در برخورد قاطعانه با سارقان و با اشاره به اينکه هر شش سارق با تشکيل پرونده به مراجع قضائي تحويل شدند   ، افزود: پليس ملاير با اشراف اطلاعاتي و توان عملياتي بالا با سارقان و مجرمان حرفه اي برخوردي قاطعانه و سرسختانه را در دستور کار خود قرار داده است 

دیدگاه شما

آخرین اخبار