نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. بهمن 1399 - 8:48   |   کد مطلب: 29386
حسین فارسی گفت: تعطیلی بازارها در 15 اسفند شایعه است و هرگونه تصیم گیری درباره تعطیلی کسبه بستگی به شرایط رنگ کرونایی شهرستان دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر در جمع خبرنگارن با شایعات مبنی بر تعطیلی بازارها در 15 اسفند اظهار کرد:  اخذ هر گونه تصمیم جدید در زمینه ایجاد محدودیت های کرونایی و صنفی، تنها بر اساس دستورالعمل ها و محدودیت های هوشمند ابلاغی از سوی ستاد ملی کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا و وظعیت اشاعه این بیماری در شهرستان است.

 

وی با اشاره به تداوم وظع زرد کرونایی ملایر در روزهای اخیر درر ملایر  گفت: در صورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری عموم مردم شریف و فرهنگ مدار ملایر و واحدهای صنفی، با حفظ فاصله اجتماعی، استفاده ۹۵ درصدی از ماسک و پایداری یا بهبود وضعیت این بیماری به سمت رنگ های آبی یا سفید، هیچ گونه محدودیت جدیدی در روزهای آتی اعمال نمی شود.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با تقدیر دیگر بار از کادر خدوم درمان و عموم مردم شریف ملایر و متولیان واحدهای صنفی، خواستار مشارکت و همکاری مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی شد و افزود: تنها عامل تعیین کننده واقعی در کاهش یا افزایش محدودیت ها وضعیت اشاعه بیماری در شهرستان و میزان همکاری تمام مردم در این راستا خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار