نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1399 - 17:53   |   کد مطلب: 29367
هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای حسین‌آباد شاملو و هم‌زمان یک باب مدرسه دوازده کلاسه در روستای علی‌آباد دمق از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایر‌ی‌ها؛ محمدحسین مرادی مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در آیین افتتاح هم‌زمان دو باب مدرسه در بخش جوکار با اشاره به تحصیل بیش از 290 هزار دانش‌آموز در استان همدان اظهار کرد: تأمین اعتبارات از مهم‌ترین مشکلات در بخش نوسازی مدارس در استان است.

وی کمک خیرین را یکی از اصلی‌ترین راه‌ها در ساخت مدارس عنوان کرد و گفت:  بیان کرد: چنانچه خیری برای ساخت مدرسه در یک منطقه اقدام کند دولت مکلف است در بودجه سنواتی سال آینده اعتبار برای تکمیل پروژه  تخصیص دهد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان بابیان اینکه حضور خیرین در ساخت مدرسه سبب جذب اعتبارات بیشتر می‌شود تصریح کرد: ملایر دارای خیران بزرگی است که اقدامات بزرگی در شهرستان انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از خیرین ملایری به‌زودی ساخت یک پروژه مدرسه را در ملایر آغاز کرده که بیش از 6 میلیارد توان بری ساخت آن کمک می‌کند.

وی بیان کرد: مدرسه حسین‌آباد شاملو نیز با همراهی بنیاد برکت در شش کلاس به بهره‌برداری رسید و تا از سال آینده شاهد حضور دانش آموزان در این مدرسه باشیم.

مرادی تصریح کرد: در ساخت ای مدرسه از جدیدترین اصل مهندسی استفاده‌شده است و سیستم گرمایش آن شوفاژ است و دیوارهای آن دوجداره اجراشده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار