نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1399 - 10:20   |   کد مطلب: 29349
رئیس اداره استاندارد ملایر خبر داد؛
اجرای الکترونیکی طرح پرسشگری استاندارد
داریوش خالقی گفت: طرح پرسشگری استاندارد به صورت الکترونیکی با عنوان یک طرح کشوری در استان همدان در بهمن ماه اجرایی می شود.

داریوش خالقی رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: در راستاي آشنايي بيشتر مردم با مقوله مهم استاندارد كه تامين كننده امنيت ، سلامت و ايمني مردم و جامعه است   اجراي طرح پرسشگري از مردم  و اخذ نظر شهروندان در خصوص آشنايي با فعاليت ها و عملكرد استادارد به صورت سراسری اجرا می‌شود.

وی  با بیان اینکه با اشاره به اینکه یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران ، میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد است افزود: با توجه به تاکید سازمان امور اداری استخدامی کشور بر اجرای این شاخص در سالجاری علیرغم  محدودیت های ناشی از شیوع کرونا  این طرح اجرا می‌شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر بیان کرد: طرح پرسشگری درخصوص سنجش میزان اعتماد و نگرش مردم به استاندارد به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد  و در راستای انجام این مهم ، سامانه طرح پرسشگری افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد  از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ بهمن ماه در دسترس عموم مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این طرح مخاطبین به تعداد ۱۶ سوال از پیش طراحی شده در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با استاندارد که به صورت ۵ گزینه ای طرح شده  پاسخ می دهند .

خالقی اضافه کرد:با توجه به درجه اهمیت نتایج نظرسنجی در پایش و بررسی عملکرد سازمانها و همچنین انعکاس نظر مخاطبان و ذینفعان و بهره برداری از آن در راستای تحقق بهینه اهداف سازمانی از مردم استان تقاضا می‌شود با مراجعه به آدرس http://hamedan.isiri.gov.ir/portal/home  و تکمیل فرم پرسشنامه مذکور اداره کل استاندارد استان را در اجرای بهینه امور استاندارد سازی در سطح استان بیش از پیش یاری کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار