نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. بهمن 1399 - 23:34   |   کد مطلب: 29333
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت سه نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در استان به یک هزار و ۴۶۰ نفر رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر «محمد طاهری» روز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با شناسایی هشت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۸۲ نفر رسید.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد بوده که از این تعداد ۳۵ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۱ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۵، بهار ۵۷۸، تویسرکان ۶۲۹، رزن ۴۱۷، درگزین ۱۸۱، فامنین ۱۷۶ و کبودراهنگ ۶۴۲ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۷۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۹ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۳۲  نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار