نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1399 - 9:29   |   کد مطلب: 29325
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگيري 4 سارق و 5 سوداگر مرگ در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري 4 سارق و 5 سوداگر مرگ در ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگي اظهار کرد: مرحله ديگري از طرح پاکسازي و مقابله با مجرمان توسط مامورين اين يگان با 72 ساعت کار اطلاعاتي موثر و هماهنگي لازم با دستگاه قضائي اجرا شد.

وی افزود: در همين ارتباط  2 نفر سارق دوچرخه در يکي از روستاهاي  اطراف ملاير شناسائي و در يک عمليات ضربتي دستگير و بلافاصله  2 نفر سارق موتور کولر و دوچرخه نيز در مخفيگاهشان توسط مامورين اين کلانتري زمين گير و دستگير شدند که اموال مسروقه هم کشف و به مال باختگان تحويل  شد.

سرهنگ سلگي ، افزود: همچنين در سه مرحله عمليات متوالي ديگر در مناطق آلوده به توزيع مواد مخدر تعداد 5 نفر توزيع کننده مواد مخدر شناسائي و دستگير شدند که از نامبردگان مقادير 2/12گرم شيره ترياک -2 عدد پايپ-2 عدد ترازوي توزين مواد مخدر -  2 /6 گرم هروئين-90 سانت ترياک-1گرم و 36 سانت مواد مخدر شيشه کشف شد که با تشکيل پرونده هر 9 متهم تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده ملاير در خاتمه با تقدير از همکاري هاي مسئولانه و مجدانه دستگاه قضائي در برخورد قاطعانه با مجرمان ، تصريح کرد: با اجراي متوالي و غير قابل پيش بيني طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده به حضور مجرمان و توزيع مواد مخدر ،  زمينه ارتکاب هر نوع فعاليت مجرمانه را از بين مي بريم.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار