نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. دى 1399 - 18:01   |   کد مطلب: 29304
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری گفت: با همراهی همه ادارات و همکاری و پای کار بودن مردم موفقیت خوبی در طرح شهید سلیمانی کسب شد و این طرح باید تا ریشه کنی کرونا ادامه‌دار باشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر در جلسه شورای فرهنگ عمومی ملایر با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی عماری برای انقلاب بود که خلأ وجودی علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده بودند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای علما درباره آیت الله یزدی تصریح کرد: تعبیر های زیبایی درباره این عالم وارسته بیان شده است و ایشان یک ولایت مدار به تمام معنا بود و تعلق خاطری به جریان خاصی نداشت و سربازی در رکاب ولایت در صحنه تبیین و تعلیم معارف بودند.

امام جمعه ملایر به اقدامات انجام شده در راستای از بین بردن بیماری کرونا تصریح کرد: علی رغم تمام زحمات و اقدامات موثر در مقابله با کووید ۱۹ این بیماری فعلا در بین ما ما حضور دارد .

وی با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا تاکید کرد: با همراهی همه ادارات و همکاری و پای کار بودن مردم موفقیت خوبی در طرح شهید سلیمانی کسب شد و این طرح باید تا ریشه کنی کرونا ادامه‌دار باشد.

حجت الاسلام برقراری گفت: مراسم شب های قدر و محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و پس از آن آثار مخربی دیده نشد که تجربه بسیار خوبی در یکسال مقابله با بیماری کرونا بود.

وی تاکید کرد: با تجربه این یکسال مراسم های آیینی و مذهبی با رعایت کامل برگزار شود و تعطیل شدن برخی برنامه های مذهبی نظیر ۹ دی و ۱۳ آبان آسیب زا است.

امام جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری یک هفته به نام هفته فرهنگی ملایر تصریح کرد: برای هر کاری باید پیوست فرهنگی در نظر گرفته شود و آثار خوب و سوء آن باید سنجیده شوند تا باعث پیشرفت انقلاب اسلامی و اسلام ناب شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار