نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1399 - 8:56   |   کد مطلب: 29302
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان به پروژه قطار همدان-ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا حاج بابائی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی برای همه ملتهای آزاده جهان است و سفر ماندگار سردار سلیمانی به استان همدان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود، این سفر یکی از کم نظیرترین سفرهای سردار است.

وی گفت: در بودجه کشور استان های محروم از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و رتبه بندی استان ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، افزود: افزایش بودجه استان همدان در سالهای اخیر بی سابقه بوده است و مدیران استان بصورت شبانه روزی در جهت توسعه استان تلاش می کنند.

وی گفت: برای پروژه هایی چون قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از یکصد جلسه برگزار شد و ۹۰ میلیارد برای پروژه قطار همدان ملایر اختصاص داده شد که با سختی های زیاد حاصل شده است.

 

حاجی بابایی گفت: با پیگیری های شبانه روزی خوراک پتروشیمی را با همکاری وزارت نفت فراهم کردیم و نتیجه آن افتتاح پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال بوده است.

وی تصریح کرد: در استان همدان صدها پروژه از پتروشیمی تا واحدهای صنعتی، گاوداری و مرغداری در حال اجراست که یک تحول بزرگی در این حوزه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای طرح جامع شهری همدان در کنار طرح قطار شهری همدان یک اقدام بی سابقه در جهت توسعه کلان شهر همدان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار