نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1399 - 14:13   |   کد مطلب: 29282
مسئول ستاد نماز جمعه ملایر خبر داد
برگزاری راهپیمایی بزرگ خودرویی 9 دی در ملایر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات گفت: راهپیمایی بزرگ خودرویی به مناسبت روز 9 دی در ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به در پیش بودن روز بصیرت اظهار کرد: 9 دی‌ماه یادآور فتنه بزرگی است که با بصیرت مردم ایران اسلامی خاموش شد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که تلاش دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بی نتیجه است و مردم ایران بیدار هستند.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر بیان کرد: همه ساله در روز 9 دی برنامه‌های مخصوص برای  گرامی داشت بصیرت مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شرایط متفاوت کشور و شیوع کرونا برنامه‌ها بیشتر حول فضای مجازی است.

وی افزود: پیام های ویژه این ایام در بستر فضای مجازی منتشرشده است که با استقبال فعالان فضای مجازی روبه‌رو شده است.

حجت‌الاسلام بیات با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت روز 9 دی بیان کرد: برنامه سخنرانی بصیرتی به مدت 10 شب در 10 مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست های بصیرتی سخنرانان مطرح شهر از جمله حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه ملایر، حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  و حجت‌الاسلام ترکاشوند سخنرانی می‌کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر به برگزاری راهپیمایی بزرگ خودرویی در ملایر اشاره کرد و گفت: این مراسم از چهارراه شقایق آغاز و در بام ملایر ختم می‌شود.

وی بابیان اینکه ائمه جماعت نیز در ایام  در مساجد سخنرانی بصیرتی انجام می‌دهند، تصریح کرد:  با توجه به هم‌زمانی 9 دی با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسم مخصوص این ایام نیز در مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار