نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1399 - 8:13   |   کد مطلب: 29275
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگيري قاتل فراری در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري قاتل فراري پس از 4 ماه با تلاش مجاهدانه مامورين پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگي اظهار کرد:  بدنبال وقوع يک فقره نزاع فردي در مرداد ماه سال جاري يک نفر جوان 23 ساله با سلاح سرد به قتل مي رسد  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شده ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل متواري مي شود.
وی افزود: با توجه به اينکه قاتل فردي سابقه دار بوده با جابجايي محل هاي مخفيگاه خود امکان دسترسي مامورين را سخت کرده بود با تلاش پلیس پس از 4 ماه متواري بودن فرد قاتل، مخفيگاه او شناسايي شد.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود:  طي دو شبانه روز تعقيب و مراقبت توسط مامورين در محل مورد نظر که در يکي از استان هاي مرکزي کشور بود سرانجام  در تاريخ 99/10/02 قاتل متواري در يک عمليات ضربتي وغافلگيرانه توسط مامورين دستگير و جهت رسيدگي قانوني به پليس آگاهي ملاير انتقال يافت.

وی گفت: در تحقيقات فني و تخصصي بعمل آمده توسط مامورين پليس آگاهي  ، وي به قتل  مذکور به علت اختلافات مالي و خانوادگي اعتراف کرد که در اين زمينه با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني  ، فرد قاتل دستگير شده تحويل مراجع قضائي شد.

 

سلگی تاکید کرد: با استفاده از توانمنديهاي علمي و تخصصي مامورين تلاشگر پليس آگاهي در جهت شناسائي ، کشف جرائم و دستگيري مجرمان ، روند هوشمندانه ، مقتدرانه و خستگي ناپذيري در دستور کار پليس ملاير قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار