نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1399 - 13:25   |   کد مطلب: 29274
محمدعظیم خدایاری گفت: برای ساخت 14 قسمت مثبت ملایر نزدیک به 84 میلیون تومان هزینه شده استو در صورت حل مسائل و کمک های مالی ساخت فصل دوم آغاز می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدعظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به روند تولید برنامه "مثبت ملایر" اظهار کرد: شروع این برنامه با برگزاری 2 دوره آموزش گویندگی با همکاری دنشگاه آغازشد.

وی با بیان اینکه سیاست کاری دانشگاه برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان است،  تصریح کرد: پس از دوره گویندگی کانون هنری ژیکان برای تولیدات هنری در دانشگاه تشکیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: ساخت برنامه رادویی و ارائه آن به سیمای جمهوری اسلامی ایران و پخش از شبکه رادیویی جوانان اولین اقدام این کانون هنری بود.

وی به  تولید برنامه مثبت دانشجو اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که اردیبهشت ماه 99 با ریاست صدا و سیمای مرکز همدان پیشنهاد ساخت یک برنامه شهرستانی داده شد و پس از آن پیگیری و جلساتی در شهرستان برگزار شد که نتیجه آن ساخت یک برنامه با عنوان "مثبت ملایر" بود.

خدایاری به قول و مساعدت همراهی مدیران ادارات مختلف شهرستان برای ساخت این برنامه اشاره کرد وگفت: به همت تعدادی از جوانان ملایری نخستین قسمت "مثبت ملایر" 25 مرداد ماه تولید و پخش شد.

وی با اشاره به محدودیت های مختلف در تولید این برنامه تصریح کرد: در روند ساخت سعی شد با استاندارهای صدا و سیما پیش رویم و هر قسمت نیز نکات مثبت و منفی سنجیده در نهایت از 25 مرداد تا 26 آبان ماه 14 قسمت مثبت ملایر تولید و پخش شد.

تهیه کننده مثبت ملایر به استقبال از این برنامه اشاره وبیان کرد: تلاش ما تولید و پخش فصل دوم این برنامه در صورتو رفع موانع و محدودیت ها است.

وی گفت: در  فصل دوم تلاش شده که علاوه بر اینکه کیفیت بخش های مختلف برنامه بهبود یابد بتوان از شبکه های راسری نیز این برناممه پخش شود.

خدایاری حضور جوانان را از ویژگی های عمده مثبت ملایر  عنوان کرد و گفت: با تولید این برنامه به باور می توانیم رسیدیم .

وی مسائل فرهنگی را دغدغه اصلی در تولید برنامه مثبت ملایر عنوان کرد و گفت:  در فصل اول به دنبال اعتماد سازی و جذب مخاطبین بودیم و با توجه به اینکه مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های اصلی ما درکشور است سعی ما نیز فعالیت در همین راستا بود.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: در فصل نخست تلاش شد که نکات مثبت به شهرستان پرداخته شود  و داشته هایمان را بیشتر نمایان کنیم.

وی عمده مشکل تولید فصل دوم را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در جلسات ابتدایی تولید این برنامه دستگاه های دولتی قول حمایت دادند اما تا کنون یک ریال کمک مادی نشده است و عوامل این برنامه جهادی عمل کرده اند.

خدایاری به فعالیت بیش از 45 نفر در مراحل تولید این برنامه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای تولید فصل دوم انجام شده است و برخی بخش های جدید نیز به برنامه اضافه می شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت 14 قسمت مثبت ملایر نزدیک به 84 میلیون تومان هزینه شده است گفت: در صورت حل مسائل و کمک های مالی ساخت فصل دوم آغاز می شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار