نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آذر 1399 - 22:35   |   کد مطلب: 29253
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان:
توزیع مرغ منجمد در همدان متوقف شد
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از توقف توزیع مرغ منجمد در همدان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه توزیع مرغ گرم در بازار روند خوبی پیدا کرده، با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی و صمت فعلاً توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی‌های آبان ماه وارد بازار می‌شود، اظهار کرد: جوجه‌ریزی‌های آبان کمی وارد بازار شده به‌طوریکه در هفته گذشته توزیع مرغ گرم در استان خوب شد و قیمت مرغ گرم در روز گذشته به ۲۱ هزار تومان رسید.

وی با تأکید بر اینکه مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای آبان تاکنون ۷۰۵ تن مرغ منجمد در استان همدان توزیع شده است و در صورتی که ستاد تنظیم بازار تصمیم بر توزیع مجدد بگیرد، حتماً توزیع خواهد شد.

اینانلو با بیان اینکه براساس آمار سازمان جهادکشاورزی روزانه ۱۴۰ تن مرغ در استان کشتار می‎شود، خاطرنشان کرد: وقتی مرغ گرم به وفور در بازار وجود داشته باشد نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست و علتی ندارد مرغ منجمد توزیع شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان درباره توزیع سهمیه‌ای مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، بیان کرد: اگر توزیع مرغ منجمد مدیریت نشود تقاضای کاذب ایجاد شده و از طرفی ممکن است سوءاستفاده‌هایی نیز صورت بگیرد و مرغ منجمد به دست مصرف کننده اصلی نرسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار