نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آذر 1399 - 19:10   |   کد مطلب: 29202
نماینده مردم ملایر در مجلس:
قانون اساسی منافع عمومی را تامین می‌کند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی به دنبال تامین منافع عمومی بوده و با رصد کامل، آینده کشور را ترسیم کرده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی گفت: قانون اساسی برای اداره کشور یک سند استراتژیک و البته سندی بالا دستی محسوب می‌شود که اداره کشوری پهناور همچون جمهوری اسلامی ایران نیاز به چنین سندی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعیت سند بسیار مهم بوده؛ زیرا نیازمندی‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و مطالبات مردم در همه حوزه‌ها را در شرایط گوناگون رصد می‌کند و برابر آن  برای مدیریت آینده کشور برنامه ارائه خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون اساسی یک سندی است که همه ملت ایران اسلامی موظف به اجرای آن بوده‌اند؛ البته این امکان وجود دارد که بخشی از قانون برای عده‌ای خوشایند نباشد، اما لازم الاجرا شدن آن منافع عمومی را تامین می‌کند.

وی اظهار کرد: ممکن است قانون اساسی در یک جاهایی ملاحظاتی را داشته باشد، اما برای آینده کشور اعم از مدیریت، ساماندهی و امنیت کشور لازم الاجرا است و نیاز به همچنین سندی به مثابه کشورهای توسعه یافته نیازمند است.

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار