نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آذر 1399 - 18:54   |   کد مطلب: 29186
طی ۲۴ ساعت گذشته رقم خورد؛
ملایر پربارش‌ترین شهرستان همدان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی بارش‌های روز گذشته، ملایر با ۱۵ میلی‌متر بارش، پربارش‌ترین شهرستان استان بوده‌است.

به گزارش ملایری‌ها؛ روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی روز گذشته بارش‌هایی در نقاط مختلف استان داشتیم که بیشترین میزان بارش در شهرستان ملایر با ۱۵ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

زاهدی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان، گزارش بارش داشتیم که سهم شهر همدان در بارش‌ ۲۴ ساعت گذشته، ۵ میلی‌متر بوده است، خاطرنشان کرد: امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه آلودگی به ویژه در اوایل صبح خواهد بود.

وی افزود: چهارشنبه سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که بارش‌هایی در اغلب نقاط استان خواهد داشت و در نقاط مرتفع ممکن است به بارش برف منجر شود. این سامانه یک روزه بوده و صبح پنج‌شنبه از آسمان استان خارج خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با وضعیت دمای استان بیان کرد: امروز در شمال استان کاهش محسوس دما را داشتیم اما در برخی نقاط مه‌آلودگی از کاهش دما جلوگیری کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه تغییرات دما در شهر همدان از منفی ۱ تا ۴ درجه سلسیوس است، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان رزن با منفی ۵ درجه سلسیوس سردترین نقطه و شهرستان ملایر با ۹ درجه سلسیوس گرم ترین نقطه استان بوده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار