نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1399 - 8:40   |   کد مطلب: 29177
هادی بیگی نژاد گفت: برای امنیت کشور باید پاسخی قاطع به ترور شهید فخری زاده داد.

هادی بیگی نژاد دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ملایری ها، با محکوم خواندن ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: حرکت هایی که دشمنان علیه ملت انجام می دهد را باید به خوبی شناخت.

وی افزود: دشمنان همواره یک مسیر پیوسته را علیه ایران اسلامی در پیش گرفته اند و در این بین برنامه ریزی کرده اند که دو مولفه پیشرفت و قوی شدن کشور را از بین ببرند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد قدرت و صلابت ایران اسلامی بود، تاکید کرد: دشمن حاج قاسم را ترور کرد تا قدرت ایران را تضعیف کند.

وی افزود: دشمنان دانشمندان هسته ای، شهید تهرانی مقدم و شهید آشتیانی را ترور کردند تا مولفه‌های پیشرقت ایران را از بین ببرند.

بیگی نژاد تاکید کرد: ما باید آنقدر در زمینه های مختلف قدرت پیدا کنیم و توان مان را بالا ببریم که دشمن نتواند با این اقدامات جلوی پیشرفت و قدرت ما را بگیرد.

وی گفت: هنگامی که تعداد دانشمندان ما انگشت نما باشند و مشخص باشند به چند نفر محدود باشند دشمن درصدد از بین بردن آنان است.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با مسببان این امر تصریح کرد: در این شرایط حتما باید عوامل و کسانی که به دنبال ناامن سازی داخل کشور هستند برخورد شود.

وی تاکید کرد: اگر با مسببان برخورد نکنیم و دشمن در درون کشور خودمان و هموطن ما را ترور کنند و ما پاسخی ندهیم باز این خیال خام را به سر دارد و این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

بیگی نژاد با بیان اینکه امروز مشخص است چه کسانی دست به این ترور ها می زنند، عنوان کرد: نمی دانیم در مقابل این اقدامات دشمنان چرا هنوز برخی دم از مذاکره می زنند.

وی افزود: بعد از برجام هیچ تحریمی برداشته نشده و غربی ها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند و در مقابل نیز کسی در داخل از آنان سوال نکرد که چرا تعهداتشان را زیر پا گذاشتند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط دم زدن دوباره دم از مذاکره جای بسی سوال دارد و این افراد یا نمی فهمند یا در شبکه نفوذ قرار دارند.

وی با ابراز ناراحتی از اقدام دشمنان در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده تاکید کرد: برای امنیت کشور باید پاسخی قاطع به این اقدام داد.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار