نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1399 - 11:27   |   کد مطلب: 29165
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از اعزام ۳۰ نیروی متخصص جهادی بسیج به مناطق محروم ملایر خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۰۰ بسته معیشتی بین محرومین توزیع می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابوالفضل رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا در قالب چند تیم به مناطق محروم اعزام می‌شویم و خدمات بهداشتی و درمانی به محرومین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا ۳۰ نیروی متخصص جهادی مناطق محروم شهرستان حضور خواهد داشت گفت: دعوت و مطالبه‌گری حضوری از بعضی ادارات در دستور کار این هفته است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به توزیع ۵ هزار ماسک رایگان در قالب تیم‌های تذکر لسانی در سطح شهر ملایر اشاره کرد و  افزود: در این هفته تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی مورد توجه است‌.

وی با اشاره به اینکه بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا و مرغ است خاطرنشان کرد: برای تهیه این اقلام ۶۰ میلیون توسط خیرین کمک کرده‌اند.

رضایی به دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی ملایر در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: مرمت و بازسازی پنج واحد مسکونی، توزیع یک‌هزار بسته غذایی در قالب طرح مواسات مومنانه، توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و پخت و پخش ۱۰ هزار پرس غذای گرم را می‌توان بخشی از این اقدامات برشمرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: توزیع ۱۴ هزار ماسک رایگان و ضدعفونی معابر و ادارات در پنج مرحله از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار