نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آبان 1399 - 20:05   |   کد مطلب: 29154
به‌پاس بیش از 9 ماه تلاش و ازخودگذشتگی در مقاله با بیماری کرونا با اهدا 16 هدیه و لوح تقدیر از زحمات پرسنل بیمارستان امام حسین (ع)، مهر، دکتر غرضی و شبکه بهداشت و درمان ملایر تجلیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر ظهر امروز در آیین تجلیل از کادر بهداشت و درمان با اشاره به اقدامات مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و دران کشور در این 9 ماه به‌عنوان افسران ارتش سلامت و مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی بابیان اینکه همه ما شرمنده زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان هستیم تأکید کرد: امروز بیماری کرونا در بین همه خانواده‌های همه‌گیر شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به همراهی مردم ملایر با مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور و استان تصریح کرد: همراهی مردم در همه حوزه‌های مختلف با نظام مقدس جمهوری اسلامی عالی بوده است و در بحث ویروس کرونا نیز مردم همراهی ویژه‌ای داشتند.

وی با اشاره شهید شدن سه تن در استان همدان به‌عنوان شهد مدافع سلامت عنوان کرد: ویروس کرونا در تمامی جهان فراگیرنده و اقشار مختلف مردم را درگیر کرده است.

ولدی با اشاره به برخی بی‌توجهی‌ها به مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور بیان کرد: متأسفانه برخی به دلیل خوشی خودشان با برگزاری جشن عروسی و دوره‌امی خانواده دیگری را عزادار می‌کنند و یا با برگزاری مجالس ترحیم چندین نفر را گرفتار کرونا می‌کنند که اصلاً پسندیده نیست.

وی با تأکید بر توجه همه مردم بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: باید همه گوش‌به‌فرمان ستاد کرونا باشیم و شرایط سخت‌گیرانه‌تری در هفته‌های روبه‌رو خواهیم داشت.

فرماندار ملایر بیان کرد: هرروز افراد زیادی از جامعه درگیر کرونا می‌شوند که برای جلوگیری از این وضعیت همه باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و استفاده از ماسک کمک کنند.

وی با شاره به همراهی گروه‌های خیر و جهادی برای مقابله ا کرونا در ملایر عنوان کرد: اوقاف دپو امور خیریه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی ما در مقابله با کرونا کاهش ورودی به بیمارستان است که این امر روند ثابتی در این روزها داشته است.

ولدی با اشاره به شرایط سخت حال حاضر در کشور تأکید کرد: ما در یک جنگ تمتم عیار اقتصادی قرار داریم و شرایط کسب‌وکار خیلی سخت شده است و گرانی‌ها بیداد می‌کند و همه این‌ها باید تسهیل سازی شود.

وی گفت: در یک ماه گذشته ۱۶ گروه از مسئولین ادارات شهرستان در بازار، خیابان‌ها و اماکن مختلف توصیه‌های بهداشتی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار