نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آبان 1399 - 8:56   |   کد مطلب: 29152
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف 4 کيلوگرم مواد مخدر از خودرو زانتیا در ملایر
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: پس از متوقف شدن يک دستگاه خودروي زانتيا 4 کيلوگرم مواد مخدر ترياک از آن کشف شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: بدنبال دريافت گزارشاتي مبني بر توزيع مواد مخدر توسط يک سوداگر مرگ که توسط يک دستگاه خودروي سواري  نسبت به  انتقال مواد مخدر به شهرستان ملاير اقدام مي کند، پیگیری دستگیری این قاچاقی در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود:  مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر  با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان و با انجام کار اطلاعاتي از مکان استقرار اين سوداگر مرگ مطلع شده که طي هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را در خارج از شهر ملاير شناسائي و متوقف مي کنند.

وی افزود: در بازرسي از اين خودرو ، تعداد 4 بسته يک کيلوئي ، جمعاً به وزن 4 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف شد که با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شد .
فرمانده  انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه ضمن هشدار به قاچاقچيان مواد مخدر و توزيع کنندگان اين بلاي خانمانسوز ، بيان کرد:  از مهمترين مطالبات مردمي و از جمله مهمترين اولويت هاي ناجا برخورد سرختانه با توزيع کنندگان مواد مخدر است و در اين ماموريت خطير ، حافظان نظم و امنيت لحظه اي قرار ندارند و از توان حداکثري براي مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار