نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1399 - 8:33   |   کد مطلب: 29149
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان برای روکش آسفالت محور‌های ارتباطی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیداسماعیل صفوی‌زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار کرد: از این مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان- ملایر و اراک هزینه شد.

وی روکش آسفالت محور ملایر- اراک را یکی از مطالبات مهم مردم عنوان و بیان کرد: امسال در ۲ مرحله اعتباری حدود ۸۱۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ملایر- اراک هزینه شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر افزود:  طی یک مرحله نیز ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار برای روکش محور ملایر- اراک اختصاص یافت که لکه‌گیری و روکش مسیر رفت و برگشت این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر به طور کامل در دست اقدام است.

وی گفت: از مبلغ یاد شده ۲۶۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش محور ملایر- بروجرد، ملایر- نهاوند و راه‌های روستایی هزینه شد.

صفوی زاده هزینه‌کرد ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع رفاهی گرین آورزمان، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع خدمات رفاهی رومیه در اسلامشهر آق‌گل و ۶۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت باند کندرو حاجی‌آباد را از دیگر اقدامات طی سال‌جاری برشمرد.

وی گفت:  برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت که در این زمینه امسال ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در این راستا نقاط حادثه‌خیز در پیچ سردخانه، پیچ مهرآباد، کرکان، سالوک و گردنه زاغه اصلاح شدند.

وی گفت: امسال ۲ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری، آسفالت و رگلاژ به صورت امانی توسط نیرو‌های راهداری این شهرستان استفاده شد.

صفو زاده با اشاره به خسارت پل‌ها و ابنیه فنی بر اثر سیلاب فروردین سال گذشته افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون حدود یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان اعتبار در حوزه مرمت ابنیه فنی و پل‌های این شهرستان هزینه شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار