نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1399 - 8:31   |   کد مطلب: 29148
سیدمهدی آخشیک گفت: تولید پادکست‌های اینترنتی تحت عنوان «رادیو نامک» در هفته کتاب در ملایر آغاز شده که با تولید یک پادکست در هر ماه رادامه دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید مهدی آخشیک در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: در حال حاضر ۲۲ کتابخانه عمومی در سطح این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد ۱۰ کتابخانه روستایی و ۱۲ کتابخانه شهری با بیش از 200 هزار جلد کتاب  و 12 هزار عضو هستند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با اشاره به بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» افزود: برنامه‌های امسال با توجه به شیوع کرونا صرفا در فضای مجازی و به صورت محدود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 155 برنامه در این هفته در سراسر شهرستان در حال انجام است تصریح کرد: این برنامه ها در زمینه های  مسابقه کتاب خوانی ، نشست‌های کتاب‌خوان، رونمایی از دو کتاب، نقد و معرفی کتاب، برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی کتاب و افتتاح پیشخوان کتاب روستای مهدویه و....در حال اجرا است.

 

آخشیک  از رونمایی  دو کتاب در این هفته خبر داد و تصریح کرد:  این کتاب ها شامل کتاب «شهید الکرخ» اثر لیلا گودرزیان فر، به کوشش و مصاحبه محمد روستایی و کتاب «تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر» اثر مسعود چوبین است.

 
وی برگزاری مسابقه کتابخوانی  از کتاب «حرمان هور» مجموعه دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی، را از برنامه های شاخص هفته کتابخوانی در ملایر برشمرد و افزود: این مسابقه به صورت آنلاین  از۲۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه برگزار و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی می‌توانند به آدرس سایت Manvaketab.digisurvey.net مراجعه کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر آغاز به کار تولید پادکست‌های اینترنتی تحت عنوان «رادیو نامک» از هفته کتاب با تولید یک پادکست در هر ماه را از دیگر برنامه های هفته کتاب در ملایر برشمرد و تصریح کرد: در بخش کودک نیز برنامه هایی شامل قصه گویی، کاردستی، نقاشی و شعرخوانی در حال اجرا است.

وی  عضو گیری رایگان در هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی ملایر را نیز از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: در این زمینه عضو گیری  در کتابخانه‌های عمومی  شهر و روستا در ملایر انجام می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار