نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1399 - 11:13   |   کد مطلب: 29134
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از دریافت تسهیلات وام اجاره مسکن ۴۴۷ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در شهرستان ملایر تعداد ۴۱۲۱ نفر از مردم جهت تسهیلات اجاره مسکن نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۴۴۷ نفر تسهیلات را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در سامانه اقدام ملی تعداد ۲۵۱۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۸۳ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۷ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۱۸ نفر زیر ۳۰ میلیون تومان برای اقدام ملی مسکن واریز کردند.

حسینی در رابطه با وضعیت طرح‌های مسکن مهر شهرستان ملایر گفت: طرح ۴۳۲ واحدی دژچنار یکی از طرح های مسکن مهر این شهرستان است که تعداد ۲۴۰ واحد آن تکمیل و تحویل داده شده است و تعداد ۱۹۲ واحد آن در مرحله نازک کاری بوده که در سال آینده تحویل متقاضی خواهد شد.

وی در رابطه با تامین زمین برای اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: در کمیته فنی موافقت با اتصال ۸.۲ هکتار از اراضی بالای دریاچه کوثر به محدوده شهر ملایر گرفته شده است.

حسینی درخصوص دریافت وام فرسوده دراین شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۴ نفر خارج از بافت و تعداد ۲۱ نفر نیز داخل بافت برای اخذ وام به بانک معرفی شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار