نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1399 - 8:30   |   کد مطلب: 29113
رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر به‌زودی در شهرک بهسازی صنایع چوب ایران نمایشگاه دایر می‌کنند.

به گزارش ملایری ها؛ یدالله کریمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هفته جاری روسای تشکل‌های صنفی و کارآفرینان مبلمان منبت ملایر همراه با بیژن شهبازخانی یکی از حامیان شهر جهانی منبت، از شهرک بهسازی صنایع چوب ایران در منطقه احمدآباد مستوفی تهران بازدید کردند که نتایج خوبی در پی داشت.

وی افزود: شهرک بهسازی صنایع چوب ایران مجموعه عظیمی با استانداردهای بین‌المللی است که جای مبلمان استیل ملایر در این نمایشگاه خالی است و مقرر شد نمایشگاهی از صنعت مبلمان منبت ملایر در این شهرک دایر شود.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: بیش از ۱۱۰ برند مهم صنایع چوب در این شهرک مشغول فعالیت است که قابل مقایسه با برندهای بین‌المللی نیست و شهرکی پویا و فعال است.

کریمی ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که در تمام شهرک‌های مبلمان کشور زیرساخت‌هایی همچون شهرک بهسازی صنایع چوب ایران ایجاد شود تا بتوانیم مبلمان را به نقطه ایده‌آل برسانیم.

ملایر قطب تولید مبلمان منبت

وی با بیان اینکه ملایر قطب مبلمان منبت کشور است گفت: این صنعت گردش مالی بیش از چهار هزار میلیارد تومان دارد و به عنوان یک برند ملی و جهانی جایگاه خود را تثبیت کرده است.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: شهرک بهسازی صنایع چوب ایران بدون شک می‌تواند پل ارتباط خوبی برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات مبلمان منبت ملایر باشد.

کریمی با بیان اینکه مبلمان استیل به نام ملایر رقم خورده، تولید ۶۵ درصد مبلمان منبت کشور را متعلق به این شهرستان دانست و افزود: تاکنون تبلیغات گسترده‌ای از طریق رسانه ملی و فضای مجازی برای معرفی صنعت مبلمان منبت ملایر انجام شده و هدف ما در اختیار گرفتن بازار ملی و جهانی است.

وی اظهار داشت: تولیدات این شهرک عظیم به خوبی معرفی نشده و تبلیغات در این زمینه ضعیف است، در حالی‌که ظرفیتی ویژه برای صنعت مبلمان و استفاده هموطنان از تولیدات داخلی است.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر صادرات غیرنفتی را راه نجات مشکلات این صنعت دانست و گفت: مبلمان ایران به‌ویژه ملایر در حوزه صادرات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

کریمی ابراز امیدواری کرد: کارآفرینان و فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر در کشور به عنوان الگو از آنها یاد شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار