نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آبان 1399 - 12:01   |   کد مطلب: 29106
حسین بابایی گفت: ملایر یکی از شهرهایی است که بالاترین سرانه‌ فضای سبز کشور را داراست اما توزیع آن در سطح شهر نامتوازن است.

حسین بابایی، شهردار ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها   با اشاره به احداث احداث بوستان مجله ای در بلوار شقایق اظهار کرد: طراحی و احداث بوستان‌های محله‌ای به عنوان بخشی از فضای سبز شهری، از موضوعات مهم در برنامه‌ریزی شهری است.

وی افزود: این اقدام  علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده‌ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی و مکانی جهت تعامل و ارتباط متقابل میان شهروندان است.

شهردار ملایر تصریح کرد: ملایر یکی از شهرهایی است که بالاترین سرانه‌ فضای سبز کشور را داراست اما  توزیع آن در سطح شهر نامتوازن است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای سبز تاثیر مستقیم بر تعاملات روحی، روانی و زندگی روزمره مردم دارد، تصریح کرد: دراستای همین ام توسعه بوستان‌های محله‌ای در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته است.

بابایی گفت: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و با هدف توسعه فضای سبز و مراکز تفرجگاهی و ایجاد نشاط برای شهروندان، عملیات احداث بوستان محله‌ای شقایق در شهرک ولیعصر، بلوار شقایق در فضایی به مساحت ۱۸۰۰۰ مترمربع و در ۴ سطح در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه با توجه به کمبود منابع مالی، پیشرفت فیزیکی پروژه کند و در زمان‌هایی متوقف شده است اما در حال حاضر با شروع دوباره کار توسط پیمانکار، احداث پروژه تسریع یافته است.

شهردار ملایر گفت: سطح اول این بوستان به نصب و تجهیز مبلمان شهری اختصاص یافته و آلاچیق‌های نشیمن در سطح دوم بوستان نصب خواهند شد.

وی افزود: در سطح سوم تجهیزات تندرستی و محوطه ورزشی در نظر گرفته شده و سطح چهارم بوستان به زمین بازی کودکان اختصاص یافته است که با تامین اعتبار هر چه سریعتر این بوستان به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار