نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1399 - 9:16   |   کد مطلب: 29101
سالن ورزشی چندمنظوره روستای «یِنگی‌کَند» از توابع بخش جوکار ملایر به مناسبت آغاز هفته وحدت با اعتبار استانی ۸۵۳ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز جمعه در این آیین اظهار داشت: تمام تلاش ما توسعه ورزش در تمام نقاط استان به‌ویژه مناطق روستایی است.

حمید سیفی افزود: این استان دارای ظرفیت‌های مهمی است که باید در راستای افزایش سرانه ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان از آداب‌ و رسوم خود برای شکوفا شدن همه‌جانبه ورزش در استان همدان استفاده کرد ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا باید از برنامه‌هایی برای ایجاد انگیزه استفاده شود تا بتوانیم جامعه را از خمودگی، استرس و اضطراب دور کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان این شهرستان در حمایت همه‌جانبه از ورزش بیان کرد: ملایر استعدادها و ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش و زیربناهای ورزشی دارد که آمادگی لازم را برای پیشرفت و گسترش ورزش و امور جوانان در این شهرستان داریم.

سیفی توسعه ورزش روستایی را یکی از اهداف برشمرد و بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره روستای «یِنگی‌کَند» را راهی برای جذب جوانان ساکن در این روستا به ورزش و زدودن گرد و غبار اعتیاد و مواد مخدر و تنبلی دانست.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های ورزش و امور جوانان در بخش جوکار گفت: هدف ما توسعه ورزش به صورت عادلانه در تمامی نقاط این شهرستان و بخش‌های تابعه است.

حمیدرضا سپهری خواستار حمایت همه‌جانبه مدیرکل ورزش و جوانان همدان برای رفع مسایل و مشکلات این حوزه شد و بیان کرد: بسیاری از روستاهای ملایر نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی هستند.

وی درباره سالن ورزشی روستای یِنگی‌کَند اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح ورزشی از سال ۱۳۸۹ آغاز شد که به دلیل کمبود اعتبارات زمان زیادی را تا تکمیل نهایی طی کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر اعتبار هزینه شده برای ساخت این سالن ورزشی را ۸۵۳ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: امسال اعتباری برای این طرح ورزشی مصوب نشده است.

سپهری محل تامین اعتبار این طرح را استانی دانست و ادامه داد: مساحت این سالن ۹۲۶ مترمربع به ابعاد ۲۰ در ۳۶ متر است و برای ورزش‌های توپی قابل استفاده جوانان مستعد ورزش این روستا است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار