نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1399 - 9:10   |   کد مطلب: 29100
رئیس اداره صمت ملایر خبر داد؛
پلمب انبار روغن احتکار شده در شهر سامن
کامران زنگنه گفت: در گشت بازرسی ،نظارت و کنترل قیمت ها اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ملایر، یک واحد انبار روغن احتکار شده در شهر سامن کشف و پلمپ شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ کامران زنگنه رئیس اداره صمت شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود روغن خوراکی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی، علی‌رغم فراوانی کالا در بازار و مغازه های موادغذایی و شرایط مناسب تولید در کشور،برخی از اشخاص سودجو با احتکار کالا و عدم عرضه به موقع و عدم رعایت قیمت ها به هر طریقی موجب کمبود کالا و افزایش کاذب قیمت ها شده اند.

وی افزود: به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و ایجاد بستر امن برای عموم مردم و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضرورت دارد با استفاده از تمام توان و ظرفیت تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌ها با اهتمام جدی در اولویت کاری قرار گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر به ارسال پیام اخطار به عمده فروشی ها و خواربار فروشی های شهرستان ملایر اشاره و تاکید کرد: چنانجه فروشندگان اجناسی  که دارای کمبود در سطح شهرستان است  همانند روغن های خوراکی کمبود مشاهده شود ، در انبار موجود داشته باشند و از عرضه آن خودداری کنند احتکار محسوب می شود.

وی گفت : در صورت مشاهده هرگونه تخلف سریعاً متخلفین شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی می شوند.

زنگنه بیان کرد: در یکی از همین بازرسی ها  یک انبار در شهر سامن که در آن تعداد 130 کارتن انواع روغن مایع و 20 کارتن روغن نیمه جامد احتکار شده بود ، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد صنفی متخلف به دستور مراجع قضایی پلمب شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار