نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. آبان 1399 - 8:44   |   کد مطلب: 29089
شاگرد آیت الله فاضلیان و نماینده مردم ملایر در مجلس:
آیت الله فاضلیان(ره) یک قطب معنوی در کشور بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: آیت‌الله فاضلیان به‌عنوان یک‌قطب معنوی در کشور شناخته می‌شد که علمای زمان نگاه ویژه‌ای به ایشان داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛  با تسلیت رحلت آیت‌الله سیدرضا فاضلیان امام‌جمعه سابق ملایر اظهار کرد: آیت‌الله فاضلیان به‌عنوان یک‌قطب معنوی در کشور شناخته می‌شد که علمای زمان نگاه ویژه‌ای به ایشان داشتند.

وی بابیان اینکه بزرگان دینی کشور به آیت‌الله نگاهی کاملاً ویژه‌ای داشتند، تصریح کرد: من از نزدیک شاهد تکریم علمای بزرگ از آیت‌الله فاضلیان بودم.

وی افزود: علمایی همچون آیت‌الله مصباح یزدی، مرحوم آیت‌الله بهجت، علامه حسن‌زاده و سایر علمای دیگر نگاه خاص و ویژه‌ای به این بزرگوار داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تکریم بزرگان از آیت‌الله فاضلیان را نشانه‌ای جایگاه بزرگ علمی و اخلاقی وی در بین علما دانست و گفت: آیت‌الله فاضلیان زندگی غریبانه‌ای داشت و ایشان می‌توانست به‌عنوان مرجع عرفانی در کشور و قم حاضر باشند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله فاضلیان معلم بزرگ اخلاق بود تصریح کرد: بنده ۳۰سال در محضر این عالم ربانی شاگردی کردم و درجات علمی ایشان بی‌نظیر بود.

آزادی خواه گفت: بسیاری از شاگردان ایشان مطالبی را که در محضر آیت‌الله فاضلیان فراگرفتند در قم دریافت نمی‌کرده و درگذشت این عالم ربانی قلب همه شاگردان و مردم ملایر را جریحه‌دار کرد.

وی با اشاره به میهمان‌نوازی مردم ملایر از آیت‌الله فاضلیان تصریح کرد: ایشان نزدیک به ۳۵ سال به‌عنوان امام‌جمعه ملایر فعالیت داشت و مردم ملایر از درجات معنوی‌شان مستفیض شدند.

شاگرد آیت الله فاضلیان تأکید کرد: مردم در مدت حضور وی خوبی مهمان‌نوازی کردند و پس از بازنشستگی ایشان با توجه به یک‌عمر خدمت صادقانه فرهنگ بالای ملایری‌ها اجازه ندادن که ملایر را ترک کند.

وی افزود: آیت‌الله فاضلیان به‌عنوان پس از بازنشستگی به‌عنوان یک معلم اخلاق در ملایر زدگی کردند تا امروز که مِهمان خدا شدند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار