پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

16. مهر 1399 - 13:36   |   کد مطلب: 29068
اعضای شورای شهر ملایر برای تصمیم گیری درباره وضعیت شهردار ملایر و پاسخ سوالات شورا جلسه فوق العاده تشکیل می‌دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ هفته گذشته بحث طرح سوال از شهردار ملایر مطرح شد و اعضای شورای شهر ملایر سوالات خود را به شهردار ابلاغ کردند.

در این طرح سوال ۵ پرسش از شهردار ملایر طرح شده است که موضوعاتی همچون تعیین تکلیف ساختمان شهرداری در بلوار کریم‌خان‌زند و عدم آغاز به کار پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان تعاون با وجود تهیه نقشه‌ها و تصویب در دوره قبل شورای شهر از جمله آنهاست.

رضا زهره وند سخنگوی شورای شهر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهردار ملایر در آخرین جلسه شورای شهر پاسخ سوالات را مکتوب به شورا ارائه داد.

وی افزود: در آخرین جلسه شورای شهر پاسخ های شهردار ملایر در صحن قرائت شد و تصمیم گیری درباره قانع شدن یا نشدن اعضای شورا به جلسه بعد موکول شد.

سخنگوی شوری شهر افزود: محور سوالات پرسیده شده از شهردار درباره آغاز عملیات تقاطع غیرهم سطح تعاون، ساختمان پلاک 17،  منابع درآمدی شهرداری،  پروژه های عمرانی شهرداری، تعطیلی رستوران کوثر و هتل نیمه کاره پارک است.

حال شنیده ها حاکی از آن است که قرار است امروز جلسه فوق العاده ای برای تصمیم گیری درباره وضعیت شهردار در ساختمان شورای شهر برگزار شود.

نتیجه این جلسه ماندن و یا رفتن شهردار را مشخص می کند و باید منتظ ماند که اعضای شورای شهر از پاسخ های شهردار قانع می شوند و یا اینکه تصمیم بر استیضاح شهردار دارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار