نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مهر 1399 - 8:31   |   کد مطلب: 29059
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات و مواد ضدعفونی‌‌کننده در مراکز درمانی ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا نوروزی  با اشاره به توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات و مواد ضد عفونی بین مراکز درمانی ملایر طی دو هفته اخیر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با توجه به موج سوم کرونا و در راستای سلامت کادر درمان و نیاز بیماران کرونایی و در راستای نیت واقف انجام شده است.

وی از توزیع ۴ هزار ماسک پزشکی N۹۵ در بین کادر درمانی بخش سیف‌الدوله بیمارستان امام حسین(ع) ملایر طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: دستگاه فشارسنج، دستگاه اکسیژن‌سنج و ریکاوری نیز از محل نیت واقف به بیمارستان اهدا شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته ۵ هزار عدد ماسک سه لایه نیز بین بیمارستان‌های شهرستان توزیع شده است گفت: برای تهیه این تعداد ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از یکصد میلیون تومان برای  مواد ضدعفونی، تجهیزات و ماسک  هزینه شده است افزود: علاوه بر این بیش از 3 هزار بسته معیشتی در راستای کمک‌های مومنانه، تعداد زیادی غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و... از ابتدای شیوع کرونا در راستای نیت واقف در بین نیازمندان و مراکز درمانی توزیع شده است.

نوروزی یادآور شد: علاوه بر این اداره اوقاف با اجرای طرح مهر تحصیلی اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و جمعا ۷۰۰ میلیون تومان اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف دستگیری و کمک به دانش‌آموزان نیازمند همزمان با شروع سال تحصیلی انجام و تهیه بسته‌ها نیز از محل نیت واقف مرحوم شادوران سیف‌الدوله انجام شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار