نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. مهر 1399 - 6:35   |   کد مطلب: 29035
مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس برگزاری ۴۰۰ یادواره شهدا به صورت مجازی و حقیقی آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  حسن بهادری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یادواره شهدا در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت، محله‌ها و روستاها در فضای حقیقی و مجازی در حال برگزاری است و در روز نخست هفته دفاع مقدس ۲۰ یادواره برگزار شد.

وی اضافه کرد: برنامه ای با عنوان آبروی محله در محله‌ها در حال برگزاری است و بسیجیان و جوانان هر منطقه با حضور در مقابل منزل شهید اقدام به برگزاری یادواره در همان مکان می کنند.

مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان همدان ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یادواره شهدا بیشتر در فضای مجازی برگزار شده با این توضیح که فایل سخنرانی به همراه وصایا و رشادت‌های شهید در فضای مجازی بارگذاری می شود.

سرهنگ بهادری بیان کرد: علاوه بر فضای مجازی برنامه هایی در فضای حقیقی با حضور کم تعداد و در فضای باز برگزار شده و از برگزاری یادواره در مکان های سربسته و با حضور شمار زیاد افراد جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب لغو برگزاری یادواره های شهدا در این استان نشد بلکه این یادواره ها با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برگزار شده و شمار افرادی که از این برنامه ها بهره بردند بیش از چند برابر نسبت به گذشته شد.

مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان همدان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها به این هفته معطوف نشده بلکه تا پایان سال هر هفته به یک استان اختصاص یافته و در هفته دوم اسفند سالجاری، رزمندگان همدان اقدام به بازسازی عملیات والفجر ۲  کرده و تولیدات فاخری درباره نقش همدان در دفاع مقدس از رسانه ملی پخش می‌شود.

سرهنگ پاسدار بهادری اظهار داشت: برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید برای امسال برنامه ریزی شده است و به زودی یادواره شهید سردار حسین همدانی و شهید سردار قاسم سلیمانی در همه روستاها استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر بسیج دانش‌آموزی امسال چهار یادواره برگزار می‌کند یادآوری کرد: سوم خرداد امسال با بهره گیری از شبکه شاد، عملیات های این روز و رشادت رزمندگان در این شبکه بارگذاری و برای دانش آموزان مقطع ابتدایی این عملیات ها در قالب قصه بازگو شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار