نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1399 - 22:42   |   کد مطلب: 28999
فیلم کمک مردم به یک کامیون واژگون شده در ملایر بار دیگر خیرخواهی مردم این شهر را نمایان کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛  روز گذشته فیلمی از کمک مردم به یک کامیون و بازگشایی محور مواصلاتی در جاده آورزمان(ملایر) به نهاوند در فضای مجازی منتشر شد.

این فیلم که نشان از مهربانی مردم دارد بازخوردهای مثبت فراوانی در شبکه های مختلف اجتماعی همراه شد و یکی از خصلت های بارز مردم ملایر را نشان داد.

برای پیگیری جزئیات این تصادف خبرنگار ما جریان را از بخشدار سامن پیگیری کرد.

مصطفی عبدالملکی بخشدار سامن در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روز گذشته کامیون حامل بار سیب زمینی در محور ملایر به نهاوند دچار حادثه و واژگون می شود.

وی با اشاره به روی دادن این حادثه در گردنه آبدر افزود: بر اثر این واژگونی بار خودرو در محدوده محور مواصلاتی ریخته و باعث مسدودی جاده و ایجاد ترافیک می شود.

عبدالملکی بیان کرد: به همت مردم خیراندیش ملایر برای جلوگیری از آسیب دیدن بار کامیون و بازگشایی محور گونی ای سیب زمینی به کنار جاده منتقل می شود.

به گزارش عصر همدان؛ مردم ملایر به خیراندیشی و رافت و مهربانی معروف هستند و این اقدام اهالی منطقه سندی دیگر از این ویژگی ملایری ها دارد.

جدا از اقدام خیرخواهانه مردم ملایر البته بیان این نکته نیز ضروری است که محور آورزمان به نهاوند به جاده مرگ معروف است و در طی سال اتفاقات ناگواری در آن رخ می دهد هر سال تعداد زیادی از هموطنان دچار آسیب می شوند.

بروز اینگونه تصادف ها نیاز توجه هر چه بیشتر به این محور را نمایان می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار