نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1399 - 22:12   |   کد مطلب: 28932
مدیر توزیع نیروی برق ملایر خبر داد؛
رفع قطعی برق شهر ملایر با ۱۵ اکیپ عملیاتی
رضا شیردره گفت: بر اثر وقوع باد و طوفان، توزیع برق ملایر دچار اختلال شد که با حضور ۱۵ اکیپ عملیاتی مشکلات خاموشی شهر رفع شد.

رضا شیردره مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به وقوع باد و طوفان در ملایر اظهار کرد: در تاریخ ۱۱ شهریور ماه وقوع باد و طوفان شدید باعث ایجاد قطعی در شبکه توزیع برق ملایر شد.

وی به قطعی برق در محله های مختلف شهر ملایر از جمله خیابان سعدی، بلوار شهید تاجوک، میدان شکیبا و خیابان دکتر بابک اشاره کرد و افزود: پس از قطعی برق بلافاصله اکیپ های عملیاتی اقدام به رفع خاموشی ها کردند.

مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان ملایر بیان کرد: ۱۵ اکیپ عملیاتی پس از وقوع خاموشی ها مشکلات به وجود آمده در توزیع برق را رفع کردند.

وی با بیان اینکه از قبل اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از خاموشی انجام شده بود، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده اقدامات پیش گیرانه و سرویس نگهداری جهت جلوگیری از خاموشی ها از قبل انجام شده بود، لذا این اقدامات سبب کمتر آسیب دیدن شبکه برق ملایر شد.

شیردره تاکید کرد: همشهریان ملایری در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با مرکز اتفاقات عملیات به شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند و همکاران ما در هر زمانی آمادگی پاسخگویی و رفع مشکلات شبکه توزیع برق را دارند.

وی ادامه داد: یکی از علت خاموشی ها پس از وقوع باد و طوفان درختان سطح شهر ملایر هستند که شاخه های درختان باعث ایجاد اتصالی در خطوط برق رسانی می شود.

مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزود: در راستای رفع این مشکل همه ساله اداره برق با همکاری شهرداری در فصل پاییز اقدام به شاخه زنی می کند.

وی افزود: امسال نیز در راستای توزیع برق پایدار به مردم شهرستان ایمن سازی و شاخه زنی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار