نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1399 - 8:02   |   کد مطلب: 28913
سیدجواد حسینی گفت: پس از فرامین رهبری و آغاز رزمایش کمک های مومنانه تا کنون ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در عملیات آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در ملایر با اشاره به اقدامات سپاه و بسیجیان ملایر در راستای مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان اظهار اظهار کرد: پس از سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان اجرای رزمایش کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سری اول رزمایش کمک های مومنانه در ملایر در سه نوبت ابتدای ماه رمضان، میلاد امام حسن(ع) و عید سعید فطر برگزار شد.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: سری دوم رزمایش کمک های مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز شد و این سری نیز در سه نوبت برگزار می شود.

وی بیان کرد: با هم افزایی در مجموعه ادارات شهرستان با کمک بسیج و سپاه اقدامات موثری در شهرستان انجام شد که بیش لز ۱۵ هزار بسته معیشت تا کنون در بین نیازمندان توزیع شده است.

حسینی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در ملایر در استان بی نظیر است، تصریح کرد: توزیع ۲۰ هزار غدای گرم در بین نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده در طی این مدت است.
وی گفت: توزیع ۳۴ سری جهیزیه در بین نوعروسان و ۷۱ سری لوازم خانگی در بین خانواده های سیل زده از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه ملایر به قربانی کردن ۲۰۰ راس گوسفند اشاره کرد و افزود: ۲۵ هزار بسته پروتئینی شامل گوشت گوسفند و مرغ نیز در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ترمیم ۳۴ باب منزل نیازمندان با همراهی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، توزیع ۱۵ هزار بسته بهداشتی و ۵۰ هزار ماسک در بین محله های نیازمند و حاشیه شهر را از دیگر اقدامات سپاه عنوان کرد.

حسینی گفت: در این مرحله رزمایش کمک های مومنانه در ملایر یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی آماده و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

وی قربانی ۷۵ راس گوسفند، توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم و هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در محله های کم برخوردار ار از دیگر اقدامات این مرحله رزمایش کمک های مومنانه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار