نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مرداد 1399 - 8:26   |   کد مطلب: 28780
احمد خدادادی گفت: با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) آمادگی در اختیار دادن فضای زمین چمن مجموعه جواد الائمه کارگران به هیئات مذهبی را داریم

احمد خدادادی رئیس مجموعه ورزشی کارگران ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی در کشور حاکم است که نیاز به همکاری همه ارگان ها و نهادها برای توقف شیوع و از بین رفتن این بیماری منحوس است.

وی افزود: یکی از مسائل روز مطرح شده در بحث بیماری کرونا برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در  ایام ماه محرم است.

رئیس مجموعه ورزشی کارگران ملایر افزود: محدودیت هایی برای برگزاری مراسم عزاداری توسط ستاد مقابله با کرونا کشور اعلام شده که یکی از شرایط آن برگزاری عزاداری در مدارس و ورزشگاه ها است.

وی افزود: مجموعه ورزشی کارگران ملایر دارای یک زمین چمن فوتبال، دو سالن فوتسال، دو سالن رزمی، دو سالن بدنسازی و سالن های بستکتبال، والیبال، و پینک پنگ است.

خدادادی تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل برگزاری مراسم ایام محرم این مجموعه آمادگی دارد فضای زمین چمن جوادالائمه کارگران را در اختیار هیئات مذهبی متقاضی برای برگزاری مراسم عزاداری امام سوم شیعیان قرار دهد.

وی افزود: هر کدام از ما که دارای ظرفیتی برای برگزاری مراسم با توجه به این شرایط هستیم باید برای رونق برپا شدن علم عزاداری قدم جلو بگذاریم.

به گزارش ملایری ها،  کمتر از یک هفته به آغاز ماه محرم باقی مانده است و یکی از مهمترین مسائل هیئت های مذهبی ملایر با توجه به بحث کرونا و  شرایط و ظوابط اعلام شده  برای برگزاری مراسم عزاداری امام سوم شیعیان، بحث مکان برگزاری مراسم است.

مدارس و ورزشگاه ها از جمله مکان هایی است که از طرف ستاد مقابله با کرونا جهت اقامه عزای سرور و سالار شهیدان اعلام شده است و این اقدام مجموعه  وررزشی کارگران ملایر می تواند سرلوحه ای است برای سایر ادارات و نهادهایی که دارای فضاهایی مورد تایید هستند،  تا شاهد هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم ایام محرم باشیم.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار