نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1399 - 22:59   |   کد مطلب: 28776
حجت السلام محمدباقر برقراری گفت: آزادگان معلمان مقاومت هستند که درس آزادگی را به همه ما دادند و باید جایگاه آنان به خوبی حفظ شود.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ملایر با اشاره به جایگاه روز مباهله اظهار کرد: این روز از اعیاد بزرگ شیعیان است که عظمت و فخر پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین علی علیه السلام بر همه مشخص شد.

وی با بیان جریان روز مباهله تصریح کرد: جریان مباهله روز اثبات حقانیت اسلام و جایگاه اهل بیت علیهم السلام است.
امام جمعه ملایر با تقدیر از کادر پزشکی و درمان اظهار کرد: گروه ها و نیروهای جهادی نیز در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا بودند.
وی به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: این اقدام بسیار قابل تقدیر است و نباید فراموش شود و در ایام محرم و صفر نیز برای کمک به نیازمندان باشد ادامه دار باشد.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر وظیفه مسئولین نسبت به نظارت بر بازار فروش اجناس تاکید کرد: باید جلوی رشد قیمت ها و گران‌فروشی ها گرفته شود.
وی به روند ساخت مصلی حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا به همت هیئت امنا و کمک مردم و مسئولین مصلی ملایر تکمیل و از هفته آینده در مصلی برگزار می شود.
امام جمعه ملایر با سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان در ۲۶ مرداد ماه اشاره کرد و گفت: آزادگان ما سال های سال در زندان های بعث گرفتار بودند اما تسلیم نشدند و تک تک آزادگان معلم درس مقاومت هستند.
وی افزود: آزادگان معلمان مقاومت هستند که درس آزادگی را به همه ما دادند و باید جایگاه آنان به خوبی حفظ شود.
حجت السلام برقراری گفت: ما درس مقاومت را از آزادگان فرا گرفتیم و در این سال ها با این درس انقلاب را در مقابل توطئه های دشمن حفظ کردیم.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم تاکید کرد: سلامت و معنویت در کنار هم هستند و دشمن به دنبال دو دستگی از این طریق است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دوقطبی سازی  سلامت و معنویت، یک تحریف بزرگ است. از دلدادگان اباعبدالله خواست که مراسم های ماه محرم را طبق دستور ستاد مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار