نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1399 - 8:38   |   کد مطلب: 28770
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان مطرح کرد؛
حفاری غیر مجاز در قهاوند و تیراندازی منجر به فوت
حسین بشری گفت: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در شیرین آباد منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند که با مداخله پلیس روبرو شدند و در این حادثه یک نفر از حفارین غیرمجاز جان باخت.

به گزارش ملایری‌ها؛ معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان اظهار کرد: پیرو شکایت اداره محترم میراث فرهنگی و در خواست نماینده این سازمان از پاسگاه قهاوند، رسیدگی به موضوع یک فقره حفاری غیر مجاز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و بخشی از وسایل و ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار داشت: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند که در پی تعقیب آنها پلیس برای متوقف کردن آنها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، متاسفانه گلوله به بدن یکی از افراد برخورد کرد و ماموران فرد مجروح را بی درنگ با خودرو ناجا به مرکز درمانی قهاوند و سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که متاسفانه این شخص به علت شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: انتطامی استان ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی موضوع را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اعلام و ارسال و مراتب تحت رسیدگی است و قطعا دستگاه محترم قضایی با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به آن رسیدگی خواهد کرد./عصر همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار