نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1399 - 23:44   |   کد مطلب: 28756
رئیس دانشگاه ملایر از اخذ مجوز ۱۴ رشته جدید در این دانشگاه طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: برای احداث خوابگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در ملایر با بخش خصوصی قرارداد منعقد شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  خسرو سایوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران با کمترین امکانات، بی‌ادعا و صبورانه حقایق و رخدادهای جامعه را به تصویر می‌کشند و با اطلاع رسانی به موقع جلوی بسیاری از خسران‌ها در جامعه را می‌گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه ملایر این دانشگاه را دومین دانشگاه بزرگ استان دانست و افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۴۳ دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا در ۷۸ رشته در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه این دانشگاه با ۲۰۰ هیات علمی و ۱۷۵ کارمند در ۴۰۰ هکتار فضای فیزیکی فعالیت دارد گفت: طی دو سال گذشته اقدامات بی‌نظیری در این دانشگاه انجام شده که به سرانجام رساندن تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره از مهمترین این اقدامات بوده است.

وی از اخذ مجوز ۱۴ رشته جدید در این دانشگاه طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل رشته‌های مقطع کارشناسی و ارشد و سه پژوهشکده بوده است.

سایوند ارتقای مرتبه علمی و تبدیل وضعیت استخدامی، راه‌اندازی سه پژوهشکده، تفاهمنامه بین دانشگاه ملایر و پژوهشکده علوم وفنون هسته‌ای در پرتودهی و بحث هسته‌ای برای محصولات کشاورزی، تجهیز آزمایشگاه‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد.

تکمیل و بهره‌برداری پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب دانشگاه
وی گفت: تکمیل و بهره‌برداری پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب دانشگاه، تکمیل ساختمان پژوهشی دکتر احمدی و آمفی‌تئاتر و افتتاح آن مهرماه امسال از دیگر اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه ملایر به ساماندهی فضای سبز دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۵ هزار اصله نهال در دانشگاه کاشته شد که با این اتفاق فضای سبز آن حدود ۵۰ هزار متر گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه در بحث کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا نیز ۲۳۵ بسته به همت دانشگاه‌ و کارکنان ملایر به افراد نیازمند اهدا شد افزود: اقدامات مشاورهای رایگان نیز به صورت تلفنی و... از دیگر اقدامات در زمان کرونا بوده است.

سایوند از عقد قرارداد دانشگاه با بخش خصوصی برای ایجاد خوابگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در ملایر خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده که به زودی شاهد مراحل بعدی ادامه کار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه معتقدیم دانشگاه ثمره خون شهداست اظهار کرد: اولین یادواره شهدای ارتش و ۹ شهید خلبان ملایر نیز سال گذشته در این دانشگاه برگزار شد.

در ادامه معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملایر نیز با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم مدیری به خاطر انتقاد سازنده خبرنگاری او را تهدید کند گفت: با مدیری که این رفتار را داشته باشد، برخورد جدی می‌شود.

حسین فارسی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران در همه عرصه‌ها افزود: تمام‌قد از خبرنگاران حمایت می‌کنیم، صمن اینکه آنها می‌توانند پاسخگو نبودن مدیران و مسئولان را به ما اطلاع دهند./فارس

  انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار