نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1399 - 23:04   |   کد مطلب: 28747
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: هر گونه تخلف و گرانفروشی از جانب مرغ فروشان را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهید.

به گزارش ملایری‌ها؛ جواد عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از ماه‌های گذشته قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان 15 هزار تومان اعلام شده و هیچ فروشگاهی حق فروش مرغ به قیمت بیش از نرخ تعیین شده را ندارد.

وی با بیان اینکه بازرسان ما به صورت روزانه در بازار حضور دارند و قیمت‌ها را رصد و کنترل می‌کنند، ابراز کرد: ‌متاسفانه عده‌ای در مناطق حاشیه‌ای شهر از فرصت استفاده کرده و مرغ را با قیمت 17 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم مرغ فروشان متخلف را به سامانه 124 گزارش دهند، گفت: برندهای مختلفی مانند مرغ شمال و مهاباد هیچ تاثیری در افزایش قیمت مرغ ندارد و نرخ مصوب تمامی برندها 15 هزار تومان تعیین شده است.

عاشوری با اشاره به اینکه روزانه 50 تن مرغ گرم در بازار همدان توزیع می‌شود، تصریح کرد: میزان عرضه مرغ بیشتر از تقاضا است و بحث کمبود مطرح نیست.

 

ورشکستگی نیمی از مرغ‌داری‌های اصفهان با نوسانات قیمتی؛ سلب اختیار از مرغ‌داری‌‌ها سبب تغییرات قیمتی است

وی افزود: مرغ منجمد نیز به اندازه کافی ذخیره شده و در مواقع نیاز در سطح فروشگاها توزیع می‌شود. قیمت این نوع مرغ نیز بین 13 هزار و 500 تا 13 هزار و 700 تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه بخاطر پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی، تکه کردن مرغ برای مشتری را ممنوع اعلام کردیم، گفت: همه فروشگاه ها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند. هرگونه کوتاهی در این زمینه سبب پلمب واحدها میشود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار