نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1399 - 23:57   |   کد مطلب: 28743
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از راهیابی سه دانش‌آموز ملایری به مرحله فینال مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسلم بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت اظهار کرد: دانش‌آموزان ملایر امسال در این مسابقات خوش درخشیدند. 

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات افزود: از هر رشته و در هر پایه ۳۳ دانش‌آموز در مرحله اول مسابقات کشوری با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد هشت نفر با رای داوران و دو نفر هم به صورت رای مردمی به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: از هشت دانش‌آموز شهرستان ملایر که موفق به راهیابی مرحله کشوری شده بودند محمد خلوجینی در رشته حفظ ۲۰ جزء، علی اسکندری در رشته مداحی و زهره بهرام‌چوبین در رشته انشاء نماز به مرحله فینال مسابقات راه پیدا کردند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای این دانش آموزان یادآور شد: مرحله فینال مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز به صورت ویدئوکنفرانس برخط و با حضور دانش‌آموزان منتخب به هر استان در اداره کل استان ها برگزار خواهد شد. 

 بیات گفت: امسال دانش‌آموزان شهرستان ملایر با کسب ۴۷ رتبه برتر استانی و فرهنگیان با کسب ۶ رتبه برتر استانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: در مرحله آموزشگاهی بالغ بر پنج دانش‌آموز، در مرحله شهرستانی بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز بیش از یک‌هزار دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۱۱ دانش‌آموز نیز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار