نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مرداد 1399 - 8:25   |   کد مطلب: 28732
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از احداث یک‌هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان همدان با موافقت بنیاد شهید کشور خبر داد و گفت: شهرستان ملایر در اولویت قرار گرفت.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه  اظهار کرد: در دیداری که با رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور داشتیم درباره موضوعات مختلفی چون احداث واحدهای مسکونی و اشتغال ایثارگران استان همدان بحث و گفت‌وگو شد.

 وی با بیان اینکه توجه به خانواده‌های معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات این خانواده‌‌ها و ایثارگران همواره جزو اولویت‌ها و برنامه‌هاست گفت: دو مشکل عمده این خانواده‌ها اشتغال و مسکن است که باید نسبت به رفع آن اقدام عاجل صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تصریح کرد: مقرر شد حداقل یک‌هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان همدان احداث شود که شهرستان ملایر در اولویت کاری قرار گرفت.

وی ایجاد شرایط اشتغال ایثارگران را موضوع مهم دیگر مورد بحث در این دیدار برشمرد و خاطرنشان کرد: در این دیدار از رئیس سازمان بنیاد شهید کشور برای حضور در استان همدان و شهرستان دعوت کردیم، قول مساعد در این زمینه را دریافت کردیم که امیدواریم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار