نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1399 - 8:45   |   کد مطلب: 28727
کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛
برگزاری پویش قرآنی قرائت آیه ولایت در ملایر
ایرج یار محمدی گفت: پویش قرآنی قرائت آیه ولایت شامل قرائت دو آیه ۵۵ و ۵۶ سوره مبارکه مائده برای قاریان قرآن همزمان با دهه ولایت در ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ ایرج یار محمدی با اشاره به برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه ولایت گفت: پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی، ویژه حافظان قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایردر روز عید قربان  برگزار شد.

کارشناس واحد  قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر  با بیان اینکه ۴۰ نفر از شهرهای ملایر ، تویسرکان و نهاوند در این آزمون شرکت کردند گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزارشد که شرکت کنندگان بعد از قبولی در آزمون  مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم دریافت می‌کنند.

وی به برگزاری پویش قرآنی قرائت آیه ولایت در ملایرهمزمان با دهه ولایت اشاره کرد و افزود: پویش قرائت آیه ولایت شامل قرائت دو آیه 55 و 56 سوره مبارکه مائده برای قاریان قرآن در ملایر خواهد بود.

یار محمدی تصریح کرد: این پوشش به صورت مجازی بوده و شرکت کنندگان باید فابل تصویری تلاوت خود را که به صورت افقی با گوشی ضبط شده به شماره تلفن 09188525990 در کانال ایتا ،سروش تلگرام ارسال کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از داوری به آثار برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود گفت: به سه تلاوت برتر سه کارت هدیه یکصد هزار تومانی اهدا می شود.
یارمحمدی مهلت ارسال آثار را  تا روز عید غدیر دانست و گفت: همچنین در دهه غدیر مسابقه پیمان ماندگار، مسابقه خطبه غدیر و مسابقه نقاشی ویژه کودکان 6 تا 12 سال توسط اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود .

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار