نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1399 - 8:12   |   کد مطلب: 28716
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: متاسفانه عده‌ای در داخل وانمود می‌کنند برای اینکه وضعیت اقتصادی کشور بهبود بخشد باید به بیگانگان متوسل شویم که معتقدم این موضوع توهمی بیش نیست و باید شکسته شود.

 

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بخشی از سخنان رهبر انقلاب به مناسب فرا رسیدن عید سعید قربان مبنی بر اینکه «اگر جریان تحریف حقایق ایران شکست بخورد، تحریم نیز قطعا شکست خواهد خورد» اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور القا می‌کنند که ما بدون وابستگی به آمریکا و غرب نمی‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی در ادامه افزود: اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این صحبت‌ها واقعیت نیستند بلکه یک توهم بوده؛ بنابراین باید این ذهنیت که در برخی‌ها نهفته شده پاک شود و  متوجه شوند که برجام، اینستکس و ... هیچ کاری برای ملت ایران نخواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید به ظرفیت‌های داخلی اهمیت خاصی دهیم، تاکید کرد: حضرت آقا برای اینکه توهم وابستگی به بیگانگان در فکر برخی‌ها شکسته شود به صورت مصداقی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را مطرح کردند که توسط متخصصان داخلی ساخته شده و می‌خواست به عده‌ای بفهماند که این پالایشگاه را بدون غربی‌ها ساخته‌ایم.

نماینده ملایر اظهار کرد: برای اینکه اقتصادمان به نفت وابسته نباشد باید دست از خام فروشی برداریم و آن را به شکل محصولات پتروشیمی دربیاوریم تا بتوانیم از این راه وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشیم./

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار