پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

7. مرداد 1399 - 8:33   |   کد مطلب: 28699
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه با بیان اینکه ایجاد مزاحمت برای هواپیمای ایران نشان از به هم ریختگی مدیریتی و سیاسی در تصمیم گیری های کلان و استراتژیک امریکا دارد، گفت: ایجاد محدودیت و ممنوعیت در قبال ورود کالاهای آمریکایی از مهم ترین راهکارها برای مقابله با این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی اظهار کرد: اقدام اخیر آمریکا و ایجاد مزاحمت برای هواپیمای ایران نشان از به هم ریختگی مدیریتی و سیاسی در تصمیم گیری های کلان و استراتژیک آمریکا دارد.

وی افزود: آمریکا به قدری دچار افول شده که امروز دست به دامان خرده اقدامات ضد بشری همچون مزاحمت برای هواپیمای ایران می زند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی اثری اقدامات مختلف آمریکا علیه ایران اسلامی تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه یکطرفه، خروج از برجام و تحریک برخی از کشورها علیه ایران از جمله اقدامات آمریکا است که امروز نتیجه نداده و نتوانسته اقتدار و عظمت ایران را به هم بریزد.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه خون مردم و ملت های مختلف برای آمریکا ارزش ندارد، تصریح کرد: از گذشته اقدامات ضد بشری آمریکا برای همه دنیا عیان شده بود اما در چند وقت اخیر نحوه برخورد با مردم خود آمریکا به خوبی دیده شد.

وی با اشاره به مهمترین وظیفه مجلس در قبال این تعرض آمریکا به هواپیمای ایرانی بیان کرد: مجلس باید در قبال این اقدام آمریکا و محکومیت آن مصوباتی در دستور کار خود داشته باشد.

مجلس باید به دنبال تصویب مصوبات ضد آمریکایی باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی صدور یک بیانیه از طرف مجلس و موضع گیری در مقابل تجاوز آمریکا به هواپیمای ایرانی را مهمترین وظایف مجلس دانست و تاکید کرد: مجلس باید به دنبال تصویب مصوبات ضد آمریکایی و محکوم کردن شیطان بزرگ باشد.

وی ایجاد محدودیت و ممنوعیت در قبال ورود کالاهای آمریکایی و تصویب مصوبات مستقیم و غیرمستقیم را از مهم ترین راهکارها برای مقابله با آمریکا در مجلس دانست و تاکید کرد: تقویت قدرت دفاعی و اقتصادی خود از راه کارهای مقابله با آمریکا است.

حجت الاسلام آزاد یخوه با اشاره به مهمترین وظایف مجامع بین المللی در قبال آمریکا بیان کرد: مجامع بین‌المللی همچون سازمان ملل و شورای امنیت باید در قبال این گونه اقدامات خصمانه و ضد بشری آمریکا موضع شفاف خود را اعلام کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امروز هواپیمای ایران مورد تعرض قرار گرفت، فردا نیز هواپیمای کشورهای آزاده دیگر مورد تعرض قرار می گیرد، گفت: نباید در مقابل این اقدام آمریکا کوتاه آمد و مجامع بین المللی باید انزجار خود را از این اقدام آمریکا اعلام کنند، مجامع حقوقی نیز باید محکومیت آمریکا را به لحاظ حقوقی دنبال کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار