نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1399 - 23:48   |   کد مطلب: 28693
مسعود مصطفی جوکار با اشاره به تجاوز دو فروند جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت:آمریکا نماد تروریست جهانی در منطقه است و باید هر چه زودتر از منطقه خارج شود تا کشورها روی آرامش را ببینند.

به گزارش ملایری‌ها؛  مسعود مصطفی جوکار، نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن محکوم کردن آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران افزود: حمله جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری  یک تجاوز آشکار است.

وی با بیان اینکه تهدید هواپیمایی که مملو از کودکان و مسافران بی گناه است در حقیقت یک جنگ تبلیغاتی است افزود: تهدید کشوری که یکی از ابر قدرت های منطقه است  نشان از سردرگمی و حماقت آمریکایی ها دارد.

جوکار تاکید کرد: دشمن باید بداند که هرگاه بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک کشور کند در لحظه ای آن ها را با نابود می کنیم.

نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن با اشاره به اقدامات بی اثر آمریکا گفت: تحریم ها و تهدیدها ایران را روز به روز قدرتمندتر کرده و آن ها نتوانستند به عظمت آن خدشه ای وارد کنند.

جوکار خاطر نشان کرد: آمریکا بداند اگر دوباره همچین اقدامی کنند و جنگ تبلیغاتی راه بیاندازند باید منتظر حمله ای دردناک باشند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا نماد تروریست جهانی در منطقه است افزود: باید کشورهای منطقه همه با هم متحد باشند تا بتوانند آمریکا و پایگاه های نظامی آن را از بین ببرند چرا که این اتفاق ممکن است برای هر کشور دیگری رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار