نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1399 - 8:03   |   کد مطلب: 28688
جانشین فرمانده سپاه ملایر خبر داد؛
برگزاری سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر
علی اصغر فارسی گفت: دور جدید رزمایش کمک مومنانه در ملایر در سه مرحله اجرایی می شود.

علی اصغر فارسی، جانشین فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز سری جدید رزمایش کمک های مومنانه در ملایر اظهار کرد: نخستین دوره رزمایش کمک های مومنانه در ملایر پس از سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در سه مرحله برگزار و بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه ملایر به آغاز دومین دوره برگزاری رزمایش کمک های مونانه در ملایر اشاره کرد و گفت: این دوره نیز در سه مرحله اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در دور نخست ۶ هزار خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شد، تصریح کرد: در این دور خانوارهای جدید آسیب دیده از کروناشناسایی می شوند.

فارسی به حمایت خیرین شهرستان ملایر از رزمایش کمک مومنانه اشاره و عنوان کرد: نخستین مرحله از دور جدید رزمایش کمک مومنانه در ملایر هممان با عید سعید قربان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله دوم دور جدید رزمایش کمک مومنانه همزمان با ایام دهه اول محرم و مرحله سوم این رزمایش در ایام پایانی ماه صفر برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: بهبود در زندگی و معیشت محرومین و نیازمندان هدف برگزاری این رزمایش است و در همین راستا خانواد های نیازمند توسط حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در حال شناسایی هستند.

وی افزود: در این دور از رزمایش کمک های مومنانه بست های معیشتی در بین خانوارای جامانده از دور نخست و خانواهای جدید شناسایی شده توزیع می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار