نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مرداد 1399 - 23:58   |   کد مطلب: 28670
سه بیمارستان سینا، بهشتی و بعثت شهر همدان روز چهارشنبه با حضور خودروهای تاکتیکی «ارس» و خودروهای ضدعفونی سبک و سنگین تیپ ۳۱۶ زرهی همدان گندزدایی شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این سه بیمارستان شهر همدان محل بستری و تردد بیماران کرونایی بوده بنابراین ضدعفونی محوطه و حیاط این بیمارستان ها ضروری به نظر می رسید.

لیدا رفعتی افزود: بنابراین با هماهنگی علوم پزشکی و مسوولان تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان کار گندزدایی و ضدعفونی محوطه این بیمارستان‌ها با تاکید بر بخش اورژانس در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شهرستان همدان از نظر میزان ابتلا مردم به ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد بنابراین باید بیمارستان‌های محل پذیرش این قبیل بیماران که احتمال آلودگی شان بسیار بالا است، برای مراجعان ایمن شود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان از شهروندان خواست تنها در صورت ضرورت به بیمارستان مراجعه کنند و هنگام حضور در مراکز درمانی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، از دستکش و ماسک استفاده کرده و مواد ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند.

رفعتی بیان کرد: یکی از مهمترین علل شیوع ویروس کرونا حضور در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های عروسی و عزا است که امید می‌رود شهروندان از حضور در این قبیل تجمع‌ها پرهیز کرده تا بتوان آمار مبتلایان به کرونا را کاهش داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار