نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مرداد 1399 - 23:47   |   کد مطلب: 28667
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۲۰ هزار خیاط در نقاط مختلف ملایر مشغول فعالیت هستند و وزارت رفاه هیچ حمایتی از آن ها نمی کند و نه بیمه ای دارند و نه تسهیلاتی برای تامین تجهیزات و این ظلم به این همه نیروی کار و نان آور خانواده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، یکم مردادماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه، گفت: 4 بانده کردن محور سامن- بروجرد- ملایر به کندی پیش می رود و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده و درخواست می شود هرچه سریع تر در سال جاری پیش از رسیدن به پایان سال عمرانی این محور تعیین تکلیف شود.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نیرو، گفت: سهمیه بندی آب کشاورزی متناسب با نیاز روستاییان نیست و کنتوربندی ها مشکلات زیادی برای روستاییان ایجاد کرده است و باید هرچه سریع تربا همکاری وزارت کشاورزی اصلاح الگوی کشت در اراضی کشاورزی استان متناسب با منابع آبی در اولویت قرار گیرد.

آزادیخواه در تذکر پایانی خود با انتقاد از نابه سامانی در واردات نهاده های دامی، گفت: مشکلات نهاده های دامی به ویژه نهاده های دامی مخصوص مرغداری ها امنیت غذایی کشور را به خطر انداخته و از وزیر صمت می خواهم در شرایط گرانی برای مردم و مشکلات عدیده برای تولیدکنندگان هرچه سریع تر این مسئله را مرتفع سازد./

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار