نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1399 - 20:51   |   کد مطلب: 28659
طبق هماهنگی رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با صداوسیمای کشور مقرر شد در تعدادی از استان‌های کشتی‌خیز کشور برنامه اختصاصی تحلیل و بررسی کشتی پخش شود که استان همدان نیز بعنوان دیار قهرمان پرور کشتی معرفی شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ گوش شکسته های ایرانی در همه دنیا زبانزد هستند و این رشته باستانی در بین ایرانیان جایگاه خاصی دارد، استان همدان نیز محل پرورش قهرمانان دلیری چون میثم و مصطفی جوکاراست، کشتی گیرانی که در المپیک نام آوری کردند.

وجود زورخانه ای متعدد در سطح شهر همدان و شهرستانها نشان از اهمیت مردم همدان به کشتی و مربیان باتجربه ای که دانش خود را به نسل های آینده منتقل می کنند .

در این میان می توان استان همدان را بعنوان یکی از قطب های کشتی ایران معرفی کرد که قهرمانان زیادی دارد تا تجربیات خود را منتقل کنند به همین منظورقرار است بعنوان استان‌ کشتی‌خیز برنامه اختصاصی تحلیل و بررسی کشتی از صدا و سیمای این مرکز پخش شود.

به همین منظور حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان به همراه مسعود مصطفی جوکار نایب رئیس هیئت با حضور در صدا و سیمای مرکز همدان و برگزاری جلسه ای با دهقانی رئیس سازمان صدا و سیمای همدان،معراجی فر معاونت سیمای استان و نوبختی تهیه کننده برنامه عصر ورزش به تعامل پخش برنامه اختصاصی کشتی از هفته آینده رسیدند.

گفتنی است برنامه دایره طلایی هر هفته یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ پخش می شود و دوستداران کشتی می توانند از تجربیات مربیان این رشته استفاده کنند و نقص های این رشته ورزشی را به چالش بکشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار