نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 28654
فرمانده سپاه ناحیه ملایر وی با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه بستری برای اشاعه فرهنگ مهدویت است و چنین فرهنگی باید در جامعه تقویت و گسترش یابد، گفت: در برگزاری این رزمایش از ظرفیت گسترده بسیجیان و پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود و مساجد نقش مهمی در آن دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدجواد حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت: این رزمایش با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا طی چند مرحله با کمک خیرین و بسیجیان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تقویت نقش تربیتی در این امر خداپسندانه را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش همدلی عنوان کرد و افزود: این رزمایش‌ها در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام برای کمک به نیازمندان تصریح کرد: کمک به هم نوع و دستگیری از نیازمندان از ارکان فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی است که با برگزاری رزمایش‌ کمک‌های مؤمنانه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه بستری برای اشاعه فرهنگ مهدویت است و چنین فرهنگی باید در جامعه تقویت و گسترش یابد، گفت: در برگزاری این رزمایش از ظرفیت گسترده بسیجیان و پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود و مساجد نقش مهمی در آن دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار