نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1399 - 13:57   |   کد مطلب: 28650
حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات گفت: از همه مردم متدین و خیرین شهرستان ملایر و خارج از ملایر در خواست داریم همان گونه که تا کنون از ساخت مصلی با کمک هایشان حمایت کرده اند جهت تکمیل موارد باقیمانده مصلی یاریگر ما باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات، مسئول ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر اظهار کرد: تکمیل ساخت مصلی ملایر ازبهمن ماه آغاز شد.

وی به حمایت خیرین ملایری، مسئولین و استاندار همدان در تکمیل مصلی ملایر اشاره کرد و افزود: با حمایت خیرین اقدامات خوبی تا کنون در مصلی انجام شده است.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر گفت: در جدیدی ترین اقدام در مصلی ملایر بتن ریزی دو سقف مصلی به اتمام رسید و آماده برای ریختن پوکه و سیمان کاری است.

حجت الاسلام بیات عنوان کرد: پس از سیمان کاری، ایزوگام دو سقف انجام می شود که با توجه به اینکه یک خیر هزینه این بخش را تقبل کرده این مرحله نیز به زودی اجرایی می شود.

وی با درخواست از مردم و خیرین برای حمایت از ساخت مصلی تصریح کرد: از همه مردم متدین و خیرین شهرستان ملایر و خارج از ملایر در خواست داریم همان گونه که تا کنون از ساخت مصلی با کمک هایشان حمایت کرده اند جهت تکمیل موارد باقیمانده مصلی یاریگر ما باشند.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر بیان کرد: مراحل باقیمانده از تکمیل مصلی شامل گچ کاری، نما کاری داخلی و بیرونی و تکمیل کف، برق کشی و صوت و تامین وسائل سرمایشی و گرمایشی است.

حجت الاسلام بیات تاکید کرد: امید است به همت خیرین به زودی شاهد تکمیل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر باشیم تا با از عادی شدن شرایط شاهد اقامه نماز جمعه در مصلی باشیم.

وی گفت: خیرین برای کمک به مصلی می توانند به شماره حساب مصلی ۰۱۸۵۲۰۸۵۲۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۷۰۹۱ مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار